بهداشت حرفه ای منوجان

بهداشت حرفه ای نودژ

بهداشت حرفه ای منوجان

بهداشت حرفه ای نودژ

پرسشنامه استرس شغلی OSIPOW




پرسشنامه استرس شغلی

با سلام

جناب آقای / سرکار خانم محترم پرسشنامه ای که در اختیار شما قرار گرفته است پرسشنامه استرس شغلی OSIPOW می باشد و جهت بررسی سلامت و ارزیابی شرایط کاری شما طراحی شده است. پاسخ های صحیح و دقیق شما ما را در ارائه پیشنهاد به سازمان مربوطه در جهت بهبود کیفیت شرایط کاری و ارتقاء سلامت شما یاری خواهد نمود. قبلاً از همکاری صمیمانه شما سپاسگذاریم.

سئوالات

هیچگاه

گاهی

اغلب

معمولاً

بیشتراوقات

1- از من انتظار می رود در محیط کار در زمان کم وظایف متعددی را انجام دهم.

 

 

 

 

 

2- احساس می کنم مسئولیت های شغلی من رو به افزایش است.

 

 

 

 

 

3- در محیط کار از من انتظار انجام کارهایی را دارند که هرگز برای آنها آموزش ندیده ام.

 

 

 

 

 

4- من مجبورم وظایف مربوط به محیط کار را در منزل انجام دهم.

 

 

 

 

 

5- برای انجام کار خود همه امکانات در دسترسم می باشد.

 

 

 

 

 

6- زمان انجام کارهای من محدود می باشد.

 

 

 

 

 

7-احساسا می کنم صلاحیت آنچه را انجام می دهم دارم.

 

 

 

 

 

8- دلم می خواهد کمک بیشتری داشته باشم تا بتوانم پاسخگوی انتظاراتی که در محیط کار از من می رود باشد.

 

 

 

 

 

9-شغل من ایجاب می کند که کارهای مختلفی را که از اهمیت یکسان برخوردارند همزمان انجام دهم.

 

 

 

 

 

10- از من انتظار می رود که بیشتر از حد معقول کار انجام دهم.

 

 

 

 

 

11- احساس می کنم کار من با علایق و مهارت های من منطبق می باشد.

 

 

 

 

 

12- احساس می کنم که در حرفه خود همانگونه که انتظار داشتم در حال پیشرفت هستم.

 

 

 

 

 

13- از کار خسته شده ام.

 

 

 

 

 

14- احساس می کنم که در کار خود دارای مسئولیت کافی می باشم.

 

 

 

 

 

15- استعداد من در محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

16- شغل من آینده خوبی دارد.

 

 

 

 

 

17- شغل من از نظر موفقیت و مطرح بودن در جامعه مرا ارضا می کند.

 

 

 

 

 

18- احساس می کنم توانایی های من بیش از حدی است که شغل من به آن نیاز دارد.

 

 

 

 

 

19- در محیط کار مهارت های جدیدی را می آموزم.

 

 

 

 

 

20- باید وظایفی را انجام دهم که پایین تر از توانایی من است.

 

 

 

 

 

21- در مورد عملکرد خود از سوپروایزر و مسئول بازخوردهای مناسب دریافت می کنم.

 

 

 

 

 

22- آنچه برای پیشرفت کار خود باید انجام دهم برای من روشن است.

 

 

 

 

 

23- در محیط کار خود در مورد آنچه باید انجام دهم تردید دارم.

 

 

 

 

 

24- وقتی با کارهای مختلف مواجه می شوم می دانم اولویت با کدام است.

 

 

 

 

 

25- وقتی پروژه جدیدی به من محول می شود میدانم آن را از کی شروع کنم.

 

 

 

 

 

26- سوپروایزر از من می خواهد کاری را انجام دهم که مغایر گفته اوست.

 

 

 

 

 

27- دقیقاً می دانم در محیط کارم چه رفتارهایی را از من انتظار چگونه بگذرانم.

 

 

 

 

 

28-اولویت های شغلی من برایم روشن است.

 

 

 

 

 

سئوالات

هیچگاه

گاهی

اغلب

معمولاً

بیشتراوقات

29- کاملاً درک می کنم که مسئولم انتظار دارد وقتم را چگونه بگذرانم.

 

 

 

 

 

30- اصولی را که بر اساس آن ارزشیابی می شوم می شناسم.

 

 

 

 

 

31- بین آنچه مسئولم از من انتظار دارد انجام دهم و آنچه خود فکر می کنم صحیح است احساس تضاد می کنم.

 

 

 

 

 

32- احساس می کنم بین ناهماهنگی های محل کار گرفتار شده ام.

 

 

 

 

 

33- دستور دهندگان من بیش از یک نفر می باشند.

 

 

 

 

 

34- می دانم در سازمان در چه جایی مناسب هستم.

 

 

 

 

 

35- در مورد کارهایی که انجام می دهم احساس خوبی دارم.

 

 

 

 

 

36- سوپروایزرهای من ایده های متضادی در مورد کارهایی که باید انجام دهم دارند.

 

 

 

 

 

37- شغل من ایجاب می کند که با افرادی از گروه های مختلف حوزه های کاری کار کنم.

 

 

 

 

 

38- در محیط کار من مشخص است چه کسی کارها را پیش می برد.

 

 

 

 

 

39- من مسئولیت های محیط کار خود را تقسیم کرده ام.

 

 

 

 

 

40- من اغلب با افراد سایر گروه ها یا واحدهای کاری مخالفم.

 

 

 

 

 

41- احساس می کنم در طی روز با افراد زیادی بیش از آنچه که ترجیح می دهم در تماس هستم.

 

 

 

 

 

42- من وقت کاری خود را صرف مشکلاتی می کنم که دیگران برای من به وجود آورده اند.

 

 

 

 

 

43- من مسئول رفاه رده های پایین تر از خود می باشم.

 

 

 

 

 

44- همکاران من به من به عنوان یک رهبر می نگرند.

 

 

 

 

 

45- من در محیط کار مسئول فعالیت های دیگران هم می باشم.

 

 

 

 

 

46- من نگران صحت انجام کار افرادی هستم که با من کار می کنند.

 

 

 

 

 

47- شغل من ایجاب می کند که تصمیم های مهمی را بگیرم.

 

 

 

 

 

48- اگر در محیط کار اشتباهی از من سر بزند نتایج آن می تواند برای دیگران مضر باشد.

 

 

 

 

 

49- من در مورد انجام مسئولیت های شغلی ام نگرانم.

 

 

 

 

 

50- افرادی را که با آن ها کار می کنم دوست دارم.

 

 

 

 

 

51- در محیط کار خود در معرض سر و صدای زیادی قرار دارم.

 

 

 

 

 

52- در محیط کار خود در معرض رطوبت زیادی قرار دارم.

 

 

 

 

 

53- در محیط کار خود در معرض گرد و خاک زیادی قرار دارم.

 

 

 

 

 

54- در محیط کار خود در معرض حرارت زیاد یا حرارت کم قرار دارم.

 

 

 

 

 

55- در محیط کار خود در معرض نور نامناسب قرار دارم.

 

 

 

 

 

56- شغل من از نظر فیزیکی خطرناک است.

 

 

 

 

 

57- برنامه کار من نامنظم است.

 

 

 

 

 

58- در محیط کار خود در معرض بوهای ناخوشایند قرار دارم.

 

 

 

 

 

59- در محیط کار خود در معرض مواد سمی قرار دارم.

 

 

 

 

 

60-  در کار خود منزوی هستم.

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد