بهداشت حرفه ای منوجان

بهداشت حرفه ای نودژ

بهداشت حرفه ای منوجان

بهداشت حرفه ای نودژ

کنکور انلاین hse

کنکور انلاین hse

کنکور انلاینکنکور انلاین1


 ورود به آزمون

نظرات 16 + ارسال نظر
سالومه سروش مهر سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 http://industrial-safety.persianblog.ir/

سلام...با اجازه تون من وبلاگ شما رو لینک کردم. راستش من تازه فارغ التحصیل شدم و هنوز وارد صنعت نشدم و تجربه زیادی در کار عملی ندارم. می خواستم بدونم مطلبی راجع به تعالی HSE دارید و نحوه ی اجرای آن. قبلاً از همکاری شما متشکرم.

vaez سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 http://www.sdmanagers.com

بسته آمادگی کنکور کارشناسی ارشد ایمنی صنعتی و HSE شرکت SDM
آدرس سایت:
www.sdmanagers.com

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:
http://www.sdmanagers.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=10&Itemid=20

وحید حسین پور سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 http://www.seyc.persianblog.ir

با سلام
وبلاگ پر محتوای شما را با توجه به مطالب ناب آن که مورد استفاده اینجانب قرار می گیرد را در لینک دوستان خود قرار دادم و از مطالب شما استفاده میکنم.امیدوارم همکاری و تبادل لینک با جنابعالی باعث ارتقای دانسته های اینجانب شود.
باز هم متشکر از مطالبتان
www.seyc.persianblog.ir
وبلاگ ایمنی صنعتی و بهداشت محیط وحید حسین پور

hamidreza chazani سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:12

سلام دوست عزیز
خسته نباشید وبلاگ زیبایی داری مطالب وبلاگت خیلی مفید بود
به من هم سر بزنی خوشحال میشم نظر یادتون نره
اگه ممکنه منو با نام ایمنی آذرسیماب - چزانی بلینکید آدرس وبم:
http://azarsimab-safety.persianblog.ir

amin سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:10

با سلام
من مسئول ایمنی یک شرکت پیمانکار در یکی از پتروشیمی های منطقه عسلویه هستم. دارم HSE PLAN شرکت را که کارمون انبار محصولات پتروشیمی هست مینویسم .میخواستم در صورت امکان در نحوه نگارش بهم کمک کنید . یا اگه میتونید یک نمونه HSE PLAN برام ایمیل کنید .
با تشکر

moradi.ft@gmail.com

jafari سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:09

با سلام
ضمن عرض سلام
وبلاگ کتابخانه ایمنی و بهداشت در یک اقدام بی سابقه و بمدت بسیار محدود آرشیو 4000 کتاب بسیار ارزشمند ایمنی و بهداشت حرفه ای خود را در قالب 20 دی وی دی با قیمت فوق العاده پائین در اختیار همه دانش دوستان قرار می دهد . امیدواریم این اقدام گامی در جهت بالا بردن سطح علمی شما عزیزان باشد .
برای دیدن آگهی و نیز نحوه تهیه آن به وبلاگ زیر مراجعه بفرمائید . منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم :
http://hsebook.blogfa.com/

asad سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:06

با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز
برایتون آرزوی موفقیت دارم
منتظر مطالب ارزشمندتون هستم
اسد سبزی کارشناس بهداشت حرفه ای

حسین کلاته عربی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 http://sabzevarohs.blogfa.com/

با سلام
من از مدتها قبل با وبلاگ شما آشنا بوده واز طراحی مناسب آن جهت کاربران وتنوع مطالب و بروز بودن آن لذت برده واز مطالب آن استفاده کرده ام ما همکاران شما در واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان سبزوار از توابع خراسان رضوی هستیم که به تازگی وبلاگی راه اندازی کرده ایم ودر آن مطالبی که غالبا توسط همکاران تهیه وتنظیم شده است را بارگذاری کرده ایم خوشحال میشویم ما را از نظرات خود بهره مند سازید وبا هم تبادل لینک داشته باشیم در ضمن شما الان لینک شده اید خدا نگهدار

محمد علی جانیان سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 http://www.alijanian.blogfa.com/

انجمن بهداشت حرفه ای دانشگاه ایران در نظر دارد کلاسهای آموزشی خود را در سطح گسترده تری و با نازلترین قیمت برگزار نماید.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به ادرس زیر و یا شماره تلفن زیر ارتباط برقرار کنید.
www.iuoha.blogfa.com
09355337305 محمد علی جانیان

سید حسن توحیدی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 http://safetywork.persianblog.ir/

دوست عزیز سلام
وبلاگ زیبا و در عین حال جالب و پرمحتوایی داری، با اجازت وبلاگت رو لینک کردم و امید وارم شما هم همین کارو بکنین تا بتونیم باهم فرهنگ ایمنی رو هرچه بیشتر گسترش بدیم.
توحیدی

فائزه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:46

سلام آقای سراجی
اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم میخواستم در مورد رشته تحصیلیتون بیشتر بدونم
این که کدوم دانشگاه درس خوندین؟آزاد یا سراسری؟از چه منابعی برای کارشناسی استفاده کردین؟کلاس رفتین؟چه مدت درس خوندین؟سریعا بعد کاردانی کارشناسی قبول شدید؟
من دارم کاردانی آزاد بهداشت حرفه ای میخونم و سال دیگه میخوام کنکور بدم تو هر سایتی هم میرم یه عالمه منابع نوشته نمیدونم چه جوری و از کجا بخونم
ممنون میشم جوابمو بدید
با تشکر

mahsa شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:45

سلام.من هم دانشجوی بهداشت حرفه ای اراک هستم وازاینکه میبینم یه همکار ژر اراده دارم خیلی خوشحال شدم .در ضمن مطالبی هم که میذارین خیلی جالبه

omid شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:40


جزوات رتبه یک امسال با کیفیت و قیمت مناسب
شامل خلاصه منابع ارشد بهداشت حرفه ای

قیمت بصورت توافقی شماره تماس 09397241364
لیست منابع:
بیماریهای شغلی و طب کار جلد 1 و 2 دکتر ماشاالله عقیلی نژاد انتشارات ارجمند ، ارگونومی ارمکی ، سم شناسی تیمبرل ، ایمنی صنعتی محمد فام ، ،صدا و ارتعاش رستم گلمحمدی . روشنایی کاکویی-نمونه برداری چوبینه و بهرامی-ایمنی حلوانی-شرایط جوی گلبابایی-پوسچر چوبینه_پرتوها_روشنایی دکتر گل محمدی _ایمنی حریق گل محمدی


این خلاصه میتواند برای کسانی که وقت کافی برای مطالعه ندارد مناسب باشد میتوانید قیمت پیشنهادی خود را اعلام فرمایید.


خوشحال میشوم نظرات خود را در مورد این آگهی بفرمایید

mahmood شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:24

سلام
من مشغول یک تحقیق در مورد H2S و خطرات ناشی از آن هستم
ایا مایل هستید پرسشنامه من را پر بفرمائید

رضا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:21 http://www.rezabahrami91.blogfa.com/

سلام
مرسی از وبلاگ خوبتون
اگه دوست داشتید منو به نام جستجو و نجات در سوانح حمل و نقل لینک کنید .
ممنونم

نسرین شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:18

سلام . وب خوبی داری ، ادامه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد